You are here:

Tips of klachten

Curio zet zich in voor jou. We zien graag tevreden leerlingen en studenten. Wil je aan ons laten weten wat wij goed doen? Laat dan hier een berichtje voor ons achter. Helaas gaat er ook wel eens wat mis. Er gebeurt iets naars of iets waarvan jij denkt dat het anders kan. Praat eerst met je mentor/studieloopbaanbegeleider over het probleem. Komen jullie er samen niet uit? Laat dan van je horen.

Student / leerling

Een klacht kun je indienen via het Topdesk selfserviceportaal

Ouder / verzorger / extern

Ben je een ouder van een leerling/student, heb je (nog) geen studentnummer of ben je een externe belanghebbenden? Het verschilt per klacht op welke manier die in behandeling wordt genomen en binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten. Bekijk hier wat voor soort klachten wij bij Curio kennen en welke procedure daarvoor geldt.

Scroll naar beneden om het klachtenformulier in te vullen.

Vragen?

Als je vragen hebt over het invullen van het klachtenformulier of je hebt andere vragen over je klacht, stuur dan een e-mail naar klacht@curio.nl

Meld een klacht

Onderwijssoort
Type klacht