You are here:

Tips of klachten

Curio zet zich in voor jou. We zien graag tevreden leerlingen en studenten. Toch gaat er soms wat mis. Er gebeurt iets naars of iets waarvan jij denkt dat het anders kan. Praat eerst met je mentor/studieloopbaanbegeleider over het probleem. Komen jullie er samen niet uit? Laat dan van je horen.

Student / leerling

Een klacht kun je indienen via het Topdesk selfserviceportaal

Ouder / verzorger / extern

Ben je een ouder van een leerling/student, heb je (nog) geen studentnummer of ben je een externe belanghebbenden? Het verschilt per klacht op welke manier die in behandeling wordt genomen en binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten. Bekijk hier wat voor soort klachten wij bij Curio kennen en welke procedure daarvoor geldt.

Meld een klacht

Onderwijssoort
Type klacht

Vragen?

Als je vragen hebt over het invullen van het klachtenformulier of je hebt andere vragen over je klacht, stuur dan een e-mail naar klacht@curio.nl

Externe vertrouwenspersoon

Curio heeft een externe vertrouwenspersoon aangesteld (A. van Putten, werkzaam bij GIMD). Als je vragen hebt over een vermoeden van een misstand, je begeleiding wenst bij het melden van een misstand of als je een anonieme melding wilt doen, neem dan contact op met Arie van Putten. Hij is bereikbaar via e-mailadres a.vanputten@gimd.nl