Publieksuitgave jaarverslag 2021

Dé beroepsopleider van de regio blijven? Daar werken we hard voor.

In ons jaarverslag 2021 vertellen we wat we realiseerden in dat jaar. De coronapandemie had nog veel invloed op ons onderwijs. Een deel van het jaar was het onderwijs op afstand. Digitaal dus. Curio heeft daar ondertussen veel ervaring mee.

Gelukkig konden leerlingen en studenten ook weer naar school. Het is gelukt om de kwaliteit van ons onderwijs op orde te houden. Leerlingen en studenten maken zich bij Curio klaar voor hun plek in de samenleving en op de arbeidsmarkt.

Ook in 2021 hebben we weer gewerkt aan de ambities uit het Instellingsplan 2020-2025 - ondanks dat corona soms flink in de weg zat. De Curio-organisatie is veranderd: we organiseren ons onderwijs op een andere manier. Daardoor is Curio flexibeler. Dat moet. De regio en de arbeidsmarkt vragen dat van ons. Zij willen medewerkers met andere vaardigheden. Dat betekent dat wij onze opleidingen aanpassen. We zijn niet voor niks dé beroepsopleider van de regio.

Wil je meer lezen over 2021? Klik op onderstaande foto’s. Wil je je verdiepen in het uitgebreide jaarverslag 2021? Lees hier meer.

Onze leerlingen, studenten en medewerkers hebben hard gewerkt in 2021. Ze verdienen een dikke pluim.

Raad van bestuur Curio
Rob Neutelings (voorzitter), Andrea Kaim, Marc van Campenhout

Onderwijs kan altijd beter Onderzoek naar schoolverlaters Ons onderwijs voor en met de regio Resultaten in euro's en cijfers Dat was leuk in 2021!

Wil je je verdiepen in het uitgebreide jaarverslag 2021?